Saturday, April 18, 2009

Mana gambar sa?!!

Haha manada owh!! Kalau mau tingu jgk p ja kat frenster sa..

Sa jenis yg suka kerja kat belakang tabir, tangkap gambar:buli, rakam video:buli
tangkap gambar sendiri:sorry ak nda mau!! Rakam video sendri: Jan Harap..

The truth is I don't really like to take picture of myself, long time ago My parents used to take a lot of pictures of me when I was a child.. the thing is i easily got sick whenever my picture is taken, sometimes I feel paranoid for every pictures that was/is taken, in harsher words, I hate my own pictures smtyms.. I felt those pictures is/was not really me, only few pictures that I liked.

Tu tida lah bermaksud sa langsung tak suka bergambar, cuma sa ne susa hati kalau sa tak puas hati ngan gambar sendri, kadang2 langsung tak menggambarkan diri sa, lebih teruk lagi sa risau org tingu sa dlm gambar cam tu, cam tu la org sangka rupa sy..

Itulah sbb sa tak letak gambar kat sne.. rsnya lebih baik korang tingu "hati" sa sblm tingu diri sa yg sebenar...

No comments: