Wednesday, July 30, 2008

Sibuk yang nda sepatutnya...

K saya post sini dalam Bahasa sebab sa perlukan bimbingan langsung daripada ibubapa dan kawan-kawan ku yang tersayang. Hari ne sa tension gila oo, apa nda sa langsung tida biasa ne mo urus2 ne urus itu.. Paling sa gerigitan skali yang pasal camping, projek dan aktiviti, hampir bertindih tarikh ngan kerjarumah... betul2 la sa risau ne assignment sa nda dapat siap sebab kena buat ne semua... Kalau kamu semua mau tau... Saya langsung tia dapat uruskan masa saya oo, SEBAB SA TIA PANDAI ADA PAHAM!! wuaa ne la ne kalau gerigitan yang betul2 suda.. ne sa taip sine kan sebab sa teda tempat lain lagi bah mau mgadu ne, dan yang lebih teruk, sa nda suka kana bagi nasihat drp sesiapa pun pasal ne, sebab sa snang terasa bah macam sa seolah-olah nda dapat urus diri sa sendiri, jadi yang sa mau sekarang ialah SOKONGAN BUKAN NASIHAT!!! Jan cuba ajar sa apa yang patut sa buat!! Sebab sa tau suda!! Persoalan skrang ialah adakah situasi akan memberikan saya peluang untuk melaksanakan rancangan saya..

Sa nda dapat meminta maaf atas kekasaran bahasa saya hari ne, yala cuba kamu berbahasa formal yang berabis betul tapi dalam masa yang sama ko sedang betul-betul marah, kamu dapat buat ka?? Mungkin luaran buli la tapi dalam hati? Pikir-pikir la sendiri.

A bad day today..

No comments: